maandag 6 mei 2013

Paarse poef in de maak

Deze week ben ik begonnen met het breien van een paarse poef van Ribbon XL. Veel heb ik het materiaal nog niet gebruikt. Het valt me op dat het heerlijk zacht is als je het breidt.

Het voordeel hiervan is ook dat de dikte van de draad constant is. Dat betekent weinig afhechten. Heerlijk! Dat kan ik wel gebruiken na het laatste project.

Zaterdag ben ik met mijn jongste zoon het centrum in geweest. Gewoon...voor de gezelligheid. Wel bijzonder voor een jongen van deze leeftijd.

Alhoewel...volgens mij hoopte hij open bruggen en dichte spoorbomen tegen tegen te komen. Op de terugweg had hij de jackpot gewonnen. Maar liefst 6 bruggen zijn er geopend voor iedere keer hetzelfde zeilbootje en ook kwamen er nog dichte spoorbomen op ons pad. Waar een 5-jarige al niet gelukkig van kan worden.

Nu ik dan toch in het centrum was, ben ik meteen maar even bij de stoffenwinkel gestopt om stof voor het binnenkussen van de poef te kopen. Binnenkort kruip ik weer eens achter de naaimachine om het kussen te maken.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten